Latest News

Sunday 14 December 2014

Awas Perjuangan DAP!!!

PERJUANGAN DAP dianggap sebagai lanjutan perjuangan kaum Cina untuk menguasai kerajaan negara ini sejak lahirnya gerakan kaum Cina menentang Jepun pada Perang Dunia Kedua. 

Gerakan bawah tanah kaum Cina inilah yang melahirkan Partai Komunis Malaya pimpinan Cheng Peng. 

Gerakan komunis antarabangsa untuk menjatuhkan penjajahan selepas Perang Dunia Kedua berlaku di berbagai negara seluruh dunia khasnya di Asia, Afrika, Tmur Tengah dan Amerika Latin.

Ingat keganasan Bintang Tiga yang banyak membunuh orang Melayu selepas Jepun menyerah diri di Malaya?

Mereka inilah jenis manusia yang super rakus, pembunuh dari kaum Cina yang hendak menghancurkan kuasa politik penjajah dan mengambilalih kerajaan di bumi bertuah Tanah Melayu!. 

Memang ada juga orang Melayu menyertai gerakan komunis di bawah Cheng Peng yang berpretenasi sebagai pejuang Melayu tetapi akhirnya dipengaruhi oleh ideologi komunisme.

Perlulah diingat fahaman komunisme di Asia dipengaruhi oleh komunis China. Ini berlaku di Viertnam, Kambodia, Laos, Indonesia dan juga di Tanah Melayu.

D.N. Aidit, ketua Partai Komunis Indonesia (PKI) dipengaruhi oleh komunis China dan PKI terlibat secara total dalam Gestapu 30, September 1965 dalam pembunuhan enam orang jeneral Indonesia di Lubang Buaya, Jakarta.

DAP mendewa-dewakan Cheng Peng sebagai pejuang kemerdekaan kerana kini Beijing dianggap salah satu kuasa besar dunia. 

Sebagai parti chauvinis Cina DAP memang hendak menumbangkan kerajaan Melayu/bumiputera secara demokratik setelah PKM gagal melalui perang bawah tanah. 

Strategi politiknya berubah dari perjuangan komunisme yg dibenci orang Melayu/bumiputera kepada perjuangan demokrasi, hak asasi manusia, Malaysian Malaysia untuk mengabui matahati orang Melayu/bumiputera.

Mereka tahu orang Melayu kuat berpegang pada agama. Perlembagaan negara mempertahankan hakhidup dan kuasa politik Melayu/bumiputera.

Raja-raja Melayu merupakan benteng mempertahankan identiti Melayu/bumiputera.

Sukar bagi DAP hendak menghancurkan kuasa politik Melayu/bumiputera kecuali kaum terbesar itu berpecah-belah. 

Anwar Ibrahim menjadi pemimpin Melayu yang membantu DAP memecah-belahkan perpaduan Melayu/bumiputera setelah dia dipecat dari UMNO dan kabinet.

DAP mengipas Anwar yang berkhayal menjadi PM walau pun dia sedar Allah tidak akan merestui seorang homosek menjadi pemimpin seperti mana yang diwahyukan Allah dalam al-qur'an. 

Perpecahan orang Melayu/bumiputera dan kelemahan kepimpinan UMNO menyebabkan DAP naik tocang dan kini menguasai P. Pinang!

Kalau PKM gagal menumbangkan kerajaan pilihan rakyat di masa lampau kini DAP akan berusaha, melalui sokongan kuat dari kaum Cina dan segelintir Melayu/bumiputera yg menjadi pengkhianat, untuk merobohkan kuasa politik Melayu/bumiputera pada PRU 14 nanti.

DAP berazam dengan bantuan kuasa luar dari US, Zionis, PAP Singapura, Beijing dan pengkianat-pengkianat Melayu/bumiputera yang bersekongkong dengannya untuk mengakhiri kuasa politik Melayu/bumipuetra melalui UMNO.

Pencacai-pencacai gerakan DAP yang akan menghancurkan kuasa politik Melayu/bumiputera pada PRU 14 nanti. AWAS TINDAK TANDUK DAP.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook