Latest News

Sunday 28 December 2014

PATI DAN BANJIR: MUSLIHAT LIM KIT SIANG


Di Semenanjung Operasi Menyelamat Mangsa Banjir - Di Sabah PULA Operasi Memburu PATI!



MANGSA banjir di Semenanjung lebih 100,000 ribu manakala PATI di Sabah lebih 250,000 ribu.



Dua masa yang sama akan tetapi berbeza tujuan. Sementara  pasukan beruniform negara bertungkus lumus berkaitan  operasi  manusia, ada pula pemimpin menangguk di air keruh. Orang itu tidak lain tidak bukan adalah Lim Kit Siang.



Dalam dua keadaan itu, LIM Kit Siang menonjolkan dirinya berlagak sebagai hero akan tetapi seperti nenek-nenek yang kurang belanja.



Berkaitan PATI pula, Kit Siang menjadikan Pairin sebagai punching bag, manakala bencana banjir Najib Razak menjadi sasaran.



Kit Siang dengan mulutnya yang celupar, tanpa tindakan hanya sibuk menggunakan jari jemarinya membuat berbagai-bagai dakwaan dan desakan.



Berkaitan PATI, pemimpin DAP itu cuba mempengaruhi Pairin supaya menolak jawatan selaku Pengerusi Pengurusan PATI Sabah. Manakala  berkaitan banjir, Kit Siang cuba mempengaruhi Najib untuk mengistiharkan DARURAT. Dua-dua cubaan Kit Siang itu mempunyai muslihat jahat.


Bagi PATI,  muslihat jahat Kit Siang itu agar masalah PATI Sabah tidak selesai, manakala Darurat agar supaya mangsa tidak dapat menuntut insurans.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook