Latest News

Thursday 4 December 2014

RAHSIA Laporan RCI Tiada Kaitan Dengan Umno/BN

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) Terima kasih PBS UPKO PBRS kerana membantu menjahanamkan... oleh FB Page Bikin Panas Bah (SCREENSHOT)

RCI dijalankan oleh mereka yang berintegriti. Mereka-mereka itu bukan ahli UMNO atau mana-mana komponen BN. Mereka itu adalah mantan hakim, mantan pegawai tinggi kerajaan, para pegawai yang sudah bersara yang tiada lagi ada kepentingan peribadi.

Dakwaan bahawa laporan RCI itu adalah mainan UMNO/BN adalah satu penghinaan kepada pengerusi dan ahli-ahli panel RCI tersebut.

Pembangkang atau mereka yang susah menerima kebenaran, hati yang sudah tegar dan hitam, apapun laporan atau kenyataan yang bukan berasal daripada mereka, semuanya salah, tidak benar dan palsu.! Hello! sometimes you need to go to deep thought and think!

Mungkin ada di antara mereka-mereka itu tidak lagi menggunakan wang kertas Malaysia kerana disangka palsu. Sebaliknya, mereka menggunakan mata wang lain seperti dolar Amerika mahupun paun sterling untuk membeli belah. Pelik tapi benar!

Atau jangan-jangan Kad Penganalan Biru (MyKad) atau dokumen-dokumen yang dikeluarkan Malaysia, sudahpun dibakar dan kini hanya menggunakan pengenalan diri daripada negara asing. Mungkin saja ya. 

Jangan marah.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook