Latest News

Friday 23 January 2015

DORIS JONES BERKHAYAL LAGI

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) 20PERKARA itu memang asalnya MEMO... Oleh FB Doris Jones (screenshot)
(ii) Doris Yapp Membohong Oleh Blog Jangan Buyuk Sabah... Bah!!! (screenshot)

TIDAK PERLU bercakap atau menulis dengan panjang di sini!

Melamun lagi Doris Jones? Mengapa tidak sebut Perkara 20 asalnya 100 memo? mengapa 37? Sebabnya supaya kenampakan macam 'real'. Tak gitu?

Bagaimana dia tahu? Sedangkan rupa paras atau kejadian semasa penulisan memorandum itupun dia tidak tahu.

Doris ini tidak habis-habis berkhayal. Gila barangkali. Oppss jangan marah!

Cukuplah wahai srikandi Doris... Sekarang sudah terbongkar anda SELALU memutar belit fakta dan berbuat yang tidak baik kepada rakyat Sabah dan Sarawak khususnya. Apa perjuangan anda sebenarnya? Cukuplah hanya ANTI FITNAH SABAH menyampaikan kepada semua kita bagi mendedahkan hakikat dan kebenaran yang sebenar-benarnya. Jangan memperbodohkan cakap sebegitu rupa kepada kami dan orang Sabah dan Sarawak. 

Perpaduan kami di sini sangat kuat, teguh, utuh dan KEKAL selagi Tuhan merestui!  

Kadazan-Dusun, Brunei, Bajau, Murut, Rungus, Iranun, Bisaya, Sungai, Sulok, Kedayan, Bugis, Lundayeh, Cocos, Lotud, Melayu, Cina, Sino, India dan kesemua 32 etnik di seluruh kawasan Sabah yang beragama Islam atau bukan Islam, menganuti agama/kepercayaayn yang lain dan sebagainya... ADALAH SALING SAYANG-MENYAYANGI DAN HORMAT-MENGHORMATI SATU SESAMA YANG LAIN. THIS IS SABAH!

ANTI FITNAH SABAH senantiasa dan kekal bersabar dan terus berjuang dan terus menulis artikel serta menyebarkannya mana-mana isu-isu fitnah, penipuan, putar belit dan seumpamanya yang timbul di dunia maya bagi mendedahkan perkara yang sebenarnya. Tidak kira kami dimaki, diberi komen negatif, dihina, dicakap membuang masa, bodoh, page PATI dan apa-apa sahaja, kami tidak berputus asa kerana kami buat dengan niat baik dan ikhlas CINTAKAN SABAH DAN SARAWAK DAN TANAH TUMPAHNYA TERCINTA, MALAYSIA AMNYA. Noktah!... 

Terima kasih membaca dan lawat halaman kami. Appreciated!
Terpulanglah kepada anda semua.

Dengar, lihat, baca, fikir dan tafsir sendiri!  
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook