Latest News

Tuesday 16 June 2015

SEJARAH AKAN BUKTI SETIAP TINDAKAN PEMIMPIN

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) History will judge najib positively,says sabah speaker Oleh Web Malaysia Insider (screenshot) (screenshot) (screenshot) (screenshot) (screenshot)
(ii) Mengapa speaker Sabah penyokong kuat Najib... Oleh FB Sang Kelembai (screenshot) (screenshot) (screenshot) (screenshot) (screenshot)

APAKAH polisi atau tindakan seorang Perdana Menteri betul atau tidak akan dibuktikan selepas seseorang Perdana Menteri itu bersara.

Demikian juga legasi para mantan Perdana Menteri Malaysia, semua tindakan dan polisi mereka tercatat dalam sejarah. Dengan sebab itu, para mantan Perdana Menteri tersebut mendapat panggilan sesuai dengan polisi dan tindakan mereka. 

Bagi Najib yang diserang oleh Tun Dr.  Mahathir ketika ini, sejarah akan membuktikan apakah polisi dan tindakan Perdana Menteri keenam tersebut apabila beliau bersara.

Selama 6 tahun sebagai Perdana Menteri, polisi dan tindakan beliau secara keseluruhannya mengarah kepada RAKYAT DIDAHULUKAN yang berlainan dengan polisi dan tindakan Tun Dr. Mahathir yang cenderung kepada permodenan dan memperkayakan pihak-pihak tertentu.

Tindakan Dato' Seri Najib Razak yang dikatakan sebagai mendahulukan rakyat antaranya mewujudkan BR1M, PR1MA, RapidKL, Teraju, Kereta Api Berkelajuan Tinggi Kuala Lumpur-Singapura, Skim myHome, Bas Bertingkat, Pembangunan Bandar Malaysia, Lebuh Raya Pan Borneo dan macam-macam lagi yang kesemuanya mesra rakyat.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook