Latest News

Friday 19 June 2015

Tun Mahathir Terlalu Desperado Hingga Terpaksa Menggunakan Conman Menghentam PM


PERJUMPAAN KAMY MAHATHIR, khabarnya disertai 70 facebooker  pro Tun Mahathir, dikatakan para peserta meliputi seluruh negara termasuk daripada Sabah dan Sarawak. Sedutan video conman (klik sini)

Apa yang menarik, perjumpaan itu dikatakan perjumpaan tertutup dengan atas nama jemputan. Ertinya, mereka yang dijemput tersebut adalah mereka yang terpilih sahaja.

Anti Fitnah Sabah (AFS), tertarik dengan salah seorang facebooker yang dijemput (klik di sini) yang turut berucap pada majlis tersebut. Facebooker ini, sebenarnya "conman" dan pernah bertanding pada PRU Sabah tahun 2008 dengan menggunakan tiket Bebas  di DUN Tanjung Batu, Tawau namun hanya mendapat undian 178.

Bukti penipuan individu tersebut boleh dibaca melalui tulisan blog tersebut yang dibuat oleh seorang mangsa. Sila klik di sini.

Penipuan seterusnya yang dilakukan oleh individu yang sama boleh diikuti melalui SKANDAL MANTAN YDP PERKASA SABAH.


A desperate Mahathir

Malang sungguh bagi seorang mantan Perdana Menteri yang telah berkhidmat selama 22 tahun dengan berbagai macam legasi namun hanya kerana keadaan terdesak si penipu pun boleh sepasukan dengan beliau kerana penipu itu sanggup menghentam Perdana Menteri Dato' Seri Najib Razak dengan berbagai dakwaan fitnah dan mengarut!

Tun Mahathir macam terlalu desperado sehingga melanggar prinsip beliau sendiri termasuk menggunakan media asing untuk memburukkan negara.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook