Latest News

Saturday 29 August 2015

BERSIH 4 ADALAH HIMPUNAN ORANG CINA DAP


KENAPAKAH surat khabar Cina mempromosikan Himpunan BERSIH 4 secara meluas dan besar-besaran? Boleh dikatakan setiap hari akhbar Cina memainkan isu ini. Tindakan PAS memulaukan BERSIH 4 menyebabkan DAP terpaksa mengambil alih peranan sebagai penganjur. DAP memerlukan kehadiran orang Cina yang ramai untuk mengelak dimalukan. Sebab itu, DAP menggunakan media Cina untuk membuat promosi.

BERSIH 4 bukan lagi perjuangan untuk ketelusan SPR. Ia medan untuk menjatuhkan kerajaan UMNO. Ia akan dijadikan seperti Arab Spring yang menjatuhkan Hosni Mubarak. Sebab itu, ia diadakan selama 2 hari di depan SOGO dan Dataran Merdeka.

Akibatnya, Konsert Sehati Sejiwa sempena Hari Kemerdekaan terpaksa mengalah dan berpindah ke Stadium Bukit Jalil. Dasyatnya agenda DAP sehingga sanggup menganggu rakyat Malaysia yang mahu menyambut kemerdekaan negara dengan aman dan harmoni. Matlamat DAP ialah supaya sambutan Hari Kemerdekaan batal. Ini akan memalukan Najib dan kerajaan.

DAP juga turut menggunakan wanita-wanita muda Cina yang berpakaian 'sexy' untuk mempromosi BERSIH 4. Dalam masa sama, BERSIH 4 akan menjadi medan mempromosi perjuangan LGBT.

BERSIH 4 akan menjadi medan DAP menghasut orang Cina membalas dendam tindakan orang Melayu memboikot Low Yat yang menjejaskan perniagaan kaum Cina. Cadangan Dato' Sri Ismail Sabri Yaakob mewujudkan Low Yat 2 untuk peniaga Melayu menambahkan lagi kemarahan DAP.

Bersatulah kita menentang DAP. #Bantah BERSIH 4.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook