Latest News

Wednesday 23 March 2016

SADIS TIDAK BERSANTUN Remove Musa Remove UMNO Sabah

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) Mau tau contoh pemimpin yang jilat pantat terbaik di Sabah... Oleh FB Page Remove Musa Remove Umno Sabah (screenshot)

KENYATAAN admin dalam page ini langsung menunjukkan admin ini bukanlah manusia yang bertamadun dan tidak bersopan. Ini kerana menghina pemimpin tanpa usul periksa dengan ayat yang digunakan amat mengambarkan admin page ini sungguh busuk hatinya!

Kenyataan Dato' Abdul Rahman Dahlan berhubung 2.6 bilion memperlihatkan bahawa beliau sendiri tidak bersetuju jika berlakunya penyelewengan dalam negara kita. Tapi, admin page ini menghina dan mengulas gambar dan kenyataan secara mengkinzir buta!

Sebenarnya, tidak ada isu yang ditengahkan tetapi hanya mencela dengan kata-kata yang sungguh menjijikkan! Admin page inilah sememangnya anti kerajaan dan juga macai pembangkang yang tegar. Hal ini kita boleh tengok sendiri kesemua kenyatan yang dikeluarkan adalah bersifat menghina dan fitnah semata-mata!

Dato' Abdul Rahman Dahlan merupakan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan banyak mengusulkan pembinaan rumah kos rendah di Sabah untuk rakyat dan bukankah ini bagus untuk pembangunan rakyat Sabah juga? Inilah masalah segelintir dari kita seperti admin ini yang bukan mengambarkan dirinya sebagai rakyat Sabah.

Admin ini sebenarnya patut bukan tinggal di rumah tapi tinggal di hutan kerana sikapnya lebih sadis daripada binatang yang tiada akal fikiran! Sungguh menyedihkan!
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook