Latest News

Wednesday 11 May 2016

Doris Jones Engkau Betul-Betul Meroyan! Betul-Betul MEROYAN!!!

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) selalu tiada otak untuk cari berita dan buat penyelidikan selain ambil berita saya dan ubah... Oleh FB Doris Jones (screenshot)

DORIS Jones manusia yang ada otak tapi sayang seribu kali sayang tidak menggunakan otaknya. Apa awak cakap, Jones? Anda tidak sedar dirikah setiap kata perkataan yang anda taip? Siapa Ubah Siapa? Alahai! Doris Jones menuduh AFS mengubah berita yang disampaikan oleh laman mukanya. Sedangkan, AFS tidak pernah ubah fakta kerana AFS cuma memperbetulkan dan memberi penerangan kepada masyarakat secara berfakta sahih dan berhemah, bukan seperti Doris Jones yang suka membuat fitnah.

Doris menuduh SAFODA telah menceroboh tanah adat. Dalam artikel sebelum ini (sila klik sini), AFS hanya memberi fakta mengenai SAFODA dan apakah yang dimaksudkan dengan tanah adat. Sila baca betul-betul. 

Aduh! Doris Jones ini seorang manusia yang paling 'Dangkal' dan 'Sombong' sebab suka terus membuat kesimpulan secara mengkinzir buta terhadap masalah ini. Wahai Doris! Anda bukan pengawai pejabat tanah atau mahkamah bergerak hatta juga bukan penduduk kampung yang menghadapi isu ini tetapi suka-suka membuat kenyataan mengenai isu ini.

Nasihat kepada penduduk jika tanah tersebut benar-benar tanah adat, sila sertakan bukti geran atau bukti-bukti yang lain dan membawa perkara ini kepada pihak yang sepatutnya.

Sebaiknya, mereka yang mempunyai akal fikiran tidak akan terpengaruh dengan kedangkalan Doris Jones terhadap isu yang diputar belitnya. Doris memang muka tembok! Sungguh memalukan!
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook