Latest News

Thursday 5 May 2016

JALANG Punya Ibu bapa Dapat Anak Jahanam!

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) Sial Punya UmnoBn... Oleh FB Page Tulun Sabah (screenshot)

KALAU anak jahanam, maka senantiasa melihat orang lain 'jahanam'. Nanti satu hari kelak, pemilik facebook itu akan kata Tuhan juga jahanam kerana menjadikan dia wujud di dunia. 

Lihat bagaimana jahanamnya pemilik facebook itu mengaitkan parti Umno dan Bn dengan syarikat pelancongan yang bergerak sendiri dan cari makan dengan mengurus pelancong.  Tidak masuk akal parti Umno dan Bn dikaitkan dengan perahu yang kehabisan minyak atau rosak, lalu hanyut.

Pemilik facebook itu, kerana bencinya kepada parti Umno dan Bn dan kerana parti itu terus diterima dan disokong rakyat, manakala parti yang disokong pemilik facebook itu pula hidup segan mati tak mahu.

Kepada pemilik facebook itu, tiada gunanya marahkan parti Umno dan Bn kerana parti itu akan senantiasa mendapat sokongan rakyat. Mengaitkan perahu hanyut bersama penumpangnya hilang, tidak akan mengendurkan sokongan majoriti rakyat kerana memang dakwaan itu tidak masuk akal. Dakwaan itu, sama dengan menyalahkan warna hitam mengapa hitam atau menyalahkan garam mengapa masin. Ertinya, dakwaan itu sia-sia dan tidak akan berimpak apa-apa!

Dengan membuat dakwaan perahu hanyut dan hilang dengan parti Umno dan Bn menunjukkan bahawa pemilik facebook itu juga mempunyai ibu bapa yang jalang dan melahirkan anak yang jahanam. Wahai saudara, sungguh jalang

  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook