Latest News

Wednesday 22 June 2016

DAKWAAN FITNAH ANIFAH: Lagak DORIS Sampai Bila-Bilapun Tidak Akan Diterima!

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) SAYA ada dalam whatsapp itu dan saya baca semua perbualan dan saya rakam... Oleh FB Doris Jones (screenshot)
(ii) JIKA BELIAU JANTAN, KENAPA TAKUT BERSEMUKA DENGAN SAYA... Oleh FB Doris Jones  (screenshot)

DORIS Jones tiada sokongan lagi walaupun kerap menghina Dato' Sri Anifah Aman dalam kumpulan media sosialnya. Yang membaca juga dan memberi komen adalah yang 'itu-itu' sahaja. Kedapatan! Bayangkan, yang menyokong dan memberikan komen berkaitan tulisan-tulisan Doris hanya berlegar-legar antara 10 hingga 20 orang. Sedangkan, jumlah pengundi Sabah dan Sarawak hampir tiga juta penduduk. Pengikut Doris ini menyamai 'melukut'pun tidak sampai.

Mengapa Doris suka berbohong berkaitan Dato' Sri Anifah Aman? Sebabnya, berbalik kepada pokok pangkalnya agar supaya penajanya yakin bahawa dia mempunyai pengaruh dan masih ada kekuatan. Penaja Doris ini sebenarnya juga tergolong dangkal, sebagaimana memberi dana kepada individu seperti Doris.

Cara Doris membuat dakwaan dan memfitnah sampai bila-bilapun tidak akan mendapat sokongan kerana dakwaan dia hanya mengotorkan alam maya. Oleh kerana alam maya merupakan tempat penyimpan maklumat tanpa had, maka AFS perlu juga memberi respon agar pelayar media sosial menyedari bahawa siapakah Doris Jones ini. Kalau AFS tidak memberi komen, nanti pelayar media sosial atau internet keliru dan menyangka apa yang ditulis Doris Jones adalah dilabelkan sebagai benar.

Untuk pengamal media sosial dan pelayar internet, anda perlu mengetahui bahawa Doris adalah pelarian yang menggunakan media sosial untuk mendapat dana bagi menampung kehidupannya di kota London.

Sudah-sudahlah tu wahai pelarian!
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook