Latest News

Monday 18 July 2016

"AIR KERUH MENUNJUKKAN PROSES PENYELENGGARAAN" Tiada Masalah Air Di Penampang

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) Ini air paipkah atau air parit... Oleh FB Doris Jones (screenshot)

HANYA orang bodoh percaya masalah warna air keruh yang ditunjukkan! Semua pengguna tahu apabila berlaku penyelenggaraan air, maka perlu menunggu beberapa ketika supaya air yang keluar daripada paip berwarna jernih. Air yang dikeluarkan daripada paip sebaik sahaja air mengalirkan semula, memangpun warnanya sedemikian. Disebabkan saluran paip yang diselenggara akibat pecah, sudah tentu bercampur tanah. Air yang diproses adalah air yang berpunca daripada loji air manakala air yang melalui paip yang pecah yang dibaiki sudah tentu akan bercampur dengan tanah. Kenapa dangkal sangat pelarian ni?? 

Orang bodoh seperti Doris Jones mahu membawa orang menjadi bodoh seperti dia. Memang orang bodoh suka mempamerkan kebodohan kerana memang dia tidak tahu bahawa dia bodoh.

Hanya orang bodoh mempersoalkan air paip yang keluar daripada paip selepas jaringan paip diselenggara atau diperbaiki. Kalaulah air paip senantiasa demikian, sudah tentu tidak ada lagi seragam pelajar sekolah di Penampang yang berwarna putih disebabkan semuanya telah bertukar warna coklat. Namun sehingga kini, tiadapun keluhan bahawa seragam sekolah atau kemeja putih para eksekutif telah bertukar warna coklat/perang.

Oleh kerana Doris Jones tidak pernah ke Penampang dan tidak pernah tinggal di Penampang, maka dia bergantung kepada pencacainya yang juga bodoh sehingga menganggap jika mereka menviralkan warna air sedemikian maka orang lain percaya. Sungguh malang kamu Doris!!!!
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook