Latest News

Monday 31 October 2016

Isu Pertikaian WARGA ASING PAKISTAN

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) Kesialan regim penjual Maruah semata mendapatkan undi dari yang bukan haknya... Oleh FB Ds Chazy Chaz (screenshot)

MENGAPA menjadi permasalahan orang tertentu yang bukan beragama Islam berkenaan dengan warga Pakistan yang datang ke negeri ini? Mengapa mereka tidak mempersoalkan atau mempertikaikan warga Cina, Taiwan, Korea atau Jepun, Russia dan warga negara lain? Mengapa mereka sensitif sangat dengan warga asing yang beragama Islam? 

Tujuan mereka menumpukan kepada warga Pakistan sebenarnya bukan kerana ianya warga Pakistan tetapi kerana mereka itu orang Islam. Inilah sentimen agama sedang dimainkan.

Dalam dunia ICT yang serba canggih hari ini, berbagai dokumen palsu boleh dimuat naik dengan mudah termasuklah pemalsuan dokumen-dokumen kerajaan seperti logo Jabatan Imigresen, logo Jabatan Pendaftaran Negara, malah logo Jabatan Ketua Menteri (Sabah)

Internet sepatutnya media untuk mempercepatkan maklumat benar agar boleh dikongsikan kepada semua orang. Namun, ada juga orang seperti pemilik facebook itu menyalahgunakan facebook sebagai media untuk memfitnah. Orang seperti ini menggambarkan bahawa bagaimana keperibadian beliau yang penuh hasad dengki dan berhati busuk!

  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook