Latest News

Sunday 6 November 2016

SYARIKAT ASING GUNA BAHASA MELAYU??? Lepas Cubaan Gagal Musa, Kini Anaknya lagi...

TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) aku akan dedahkan kepada semua rakyat Sabah beberapa rangkaian perniagaan antarabangsa anak Musa Aman iaitu... Oleh FB Jufazli Shii Ahmad (screenshot)
(ii) Skandal Korupsi Perniagaan Antara Bangsa... Oleh FB Jufazli Shii Ahmad (screenshot)

DAKWAAN budak pemfitnah tegar Jufazli Shi Ahmad yang sangat aktif dalam facebook dengan mengambil sasaran Ketua Menteri dan keluarga Ketua Menteri itu, sebenarnya, seperti seekor burung unta yang kecil kepala menyorokkan kepala kemudian menganggap bahawa musuh tidak nampak akan dirinya tetapi badan besarnya cukup terdedah dan dengan mudah untuk ditangkap!

Dengan kononnya mempergunakan maklumat antarabangsa tetapi maklumat yang didedahkan menggunakan Bahasa Melayu, bererti, cara dia itu sebenarnya menyerlahkan lagi kebodohan dirinya sendiri atas sebab tidak ada syarikat atau maklumat antarabangsa yang menggunakan Bahasa Melayu. Fikir-fikirkan! 

Sungguh puas sekali AFS mencari bahan bukti sama ada melalui maklumat luar, wawancara mahupun maklumat kitar semula di laman sesawang.

Apa yang dia menjadi bodoh adalah dia membuat infografik yang direkanya sendiri kemudian menganggapnya betul! Cara dia itu semacam naik ke bulan tanpa menggunakan angkasa atau peralatan angkasa, yakni bukan sahaja berbohong tetapi juga menjual dirinya kepada erti sebenar kebodohan. 

Siapa dia mempunyai maklumat? Atas asas apa dia diberikan maklumat? Atas dia bukan sahaja terdesak, malahan sudah menjadi gila! Barangkali...

Tujuan AFS memberi respon supaya pengikutnya sedar bahawa pengguna facebook itu sebenarnya meminta perhatian sambil menjual buku agar ranking kata carian google namanya melonjak naik dan tidak lupa juga memperbodohkan kawan-kawannya mahupun pengikutnya di facebook.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook