Latest News

Tuesday 28 March 2017

Siapa Sebenarnya Ismaily?

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) MANA HATI NURANI KAMU... Oleh FB Ismaily Bungsu (screenshot) (screenshot)

MELUCUKAN apabila Ismaily Bungsu berkata tidak minat pada politik dan hanya menumpukan kepada dunia penulisan.

Nama manusia ini jugalah yang bertanding atas tiket PKR melawan calon BN dahulu di Parlimen Kimanis pada tahun 2008.  Nama individu ini jugalah mengaku sebagai Pengarah Komunikasi Strategik kepada Datuk Shafie Apdal Presiden Parti Warisan Sabah.

Kerana kalah dalam pilihan raya atas sebab  perjuangannya tidak diterima rakyat atau tidak laku. Kini aktif menyalahkan pula pemimpin yang disokong dan dipilih oleh rakyat. Menghina pemimpin yang disokong rakyat sama ertinya menghina rakyat.  Mungkin atas sebab itulah dia tidak mendapat sokongan rakyat sebab rakyat menghidu niat bahawa dia hanya mahu mempergunakan rakyat untuk tujuan peribadi.

Apapun  individu ini berhujah sepanjang manapun hujah itu.  Rakyat tidak akan terpengaruh kerana hujahnya tersembunyi banyak tipu helah muslihat dan pembohongan.

Individu ini boleh sahaja menulis sepanjang manapun di laman sosial. Kerana  dia hanya hanya bercakap sendirian. AFS memberi respon untuk ditujukan kepada individu ini, supaya sedar siapa dirinya sebenar. Kalau tidak dia akan mengkhaya dan berimiginasi bahawa dia ada sokongan.


Sedarlah Ismaily! anjing menyalak bukit, bukit tidak akan runtuh.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook