Latest News

Monday 7 August 2017

Doris Jones Hanya Fokus Kepada Fitnah Dan Bohong

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) Jika mahu berpolitik, "hentam" Musa Aman hingga dia rasa tergugat... Oleh FB Doris Jones (screenshot)

PELARIAN Sabah, Doris Jones  kini kesukaran mendapatkan dana daripada “paymaster”nya kerana “page” yang dia kendalikan tidak lagi mendapat sambutan.

Oleh kerana kurang mendapat sambutan, dia mahu merekrut pengguna laman sosial yang fokus kepada fitnah dan bohong untuk melayari lama facebooknya. Atas sebab itu memuji kaki fitnah dan bohong, Jufazli Shi Ahmad. Tujuannya, supaya pengguna akaun palsu yang dicipta pembohong itu turut sama melayari pagenya.

Fitnah dan bohong Doris berkaitan Datuk Seri Musa Aman tidak laku lagi. Oleh kerana itu, dia terpaksa menumpang pada kaki fitnah bohong lain, supaya dia boleh mencapai “rating” atau pelayar yang mencukupi untuk terus mendapat dana daripada “paymaster”.

Fitnah dan bohong  tidak akan sampai ke mana-mana dan akhirnya memakan diri sendiri. Inilah yang dihadapi pelarian Sabah itu.

Bagi pelayar laman sosial, anda kena berhati-hati jika melayari page pelarian itu, bermakna anda turut sama dijadikan sebagai modal untuk mendapatkan kewangan bagi kepentingan peribadi Doris.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook