Latest News

Sunday 15 October 2017

Penyokong Parti Warisan- Mike Lius- Mahu Glamour Di Laman Sosial

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) UMNO-BN 99% tipu rakyat-bekas SPR... Oleh FB Mike Lius (screenshot)

Kalau memang mahu glamourpun di media sosial, janganlah menjadikan bohong sebagai trade mark. Anda siapa? hanya satu undi, itupun kalau sudah mendaftar sebagai pengundi, jika belum, anda bagaikan rumput di tepi jalan hidup segan, mati tak mahu.


Apa yang anda cakap, tiada siapa yang percaya, kecuali kamu seorang. AFS memberi reaksi, hanya memberi tahu kamu, bahawa kamu itu sedang syiok sendiri.

Orang gilapun tidak akan percaya yang kamu cakap, malah orang gila juga salah seorang menganggap kamu lebih gila daripada orang gila.

Jika benarlah kamu itu, penyokong parti Warisan, terbukti betul, bahawa parti itu langsung tiada modal menarik sokongan rakyat, kerana terpaksa menggunakan orang gila untuk menyokong.

Pada kelazimannya, seseorang yang mendakwa seseorang menipu, sebenarnya dia itu adalah penipu, sebabnya hanya orang suka menipu menuduh orang sebagai penipu, seperti halnya pencuri, akan menuduh orang lain sebagai pencuri, padahal, dia lah raja pencuri.

Kalau kamu mahu tahu siapa pemimpin yang tipu rakyat tanya pemimpin kamu, bagai mana wang RM7.5bilion KKLW untuk rakyat luar bandar diselewengkan. Dengan bertanya kepada mereka, baru kamu tahu, siapa yang menipu.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook