Latest News

Thursday 21 December 2017

Penyokong Warisan- Syok Sendiri

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) Semakin hari semakin lama,rakyat sabah berpusu-pusu masuk WARISAN... Oleh FB Mike Lius (screenshot)

Sedar kah pengguna faceboook dan penyokong parti Warisan itu, daripada 1.043juta pengundi, hanya tidak lebih 50,000 penyokong parti itu. Boleh kah menang dengan jumlah itu? Penyokong parti itu hanya syiok sendiri di facebook, sehinggakan gambar orang yang sama, kononnya menyertai parti itu diulang-ulang.


Dalam pilihan raya, untuk menang, setidak-tidaknya adanya penyokong tidak kurang 500ribu. Memang pada PRU-14 parti itu akan dapat pengundi seperti pengguna facebook tersebut, namun, ianya tidak sampai ke mana, dan diramalkan, majoriti calon-calon parti itu akan kehilangan wang deposit.

Parti Warisan Sabah akan ikut jejak parti seperti SAPP atau Bersatu, meskipun bernafsu mengemukakan ramai calon, namun majoriti calon-calon kehilangan deposit, malah Presidenpun tidak menang.

Cuba tujukkan, di mana kekuatan parti Warisan? di Pantai Timur? boleh Shafie bersaing dengan para pemimpin di kawasan itu, di pedalaman, siapa pemimpin parti itu akan mendapat sokongan KDM, di Pantai Barat, siapa pemimpin parti itu ada di pengaruh?

Penyokong dan pemimpin parti Warisan hanya bermimpi di siang hari. Mereka hanya syiok sendiri.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook