Latest News

Monday 22 January 2018

MENTERI CAKAP LAIN, PENTAKSUB PEMBANGKANG CAKAP LAIN

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) Kekalkan UMNO-BN tambah masalah Negara... Oleh FB Mike Lius (screenshot)

Kualiti pencacai Datuk Shafie, tergolong kuman, tetapi merasa gajah, suara nyaring tetapi tiada isi, seperti tin kosong.



Apa yang malang lagi, Menteri cakap lain, dia cakap lain. Lagipun apa yang dia tulis, hanya dia sahaja yang faham, ertinya syiok sendiri. Orang seperti ini, diajarpun oleh professor terpandai, tidak akan pandai-pandai, sebabnya, langsung tidak menggunakan otak dan minda, akan tetapi menggunakan lutut untuk berhujah.

Lihat sahaja apa yang ditulis, semuanya bohong, ikut-ikut, menyebar cerita bohong dan fitnah. Kalau orang rendah fikiran, memangpun demikian, sebab dia tidak tahu menafis, mana satu cerita betul dan cerita dongeng.

AFS, kena memberi tahu pelayar maya, bahawa pengguna facebook ini yang juga penyokong kuat Datuk Shafie Apdal, memang mempunyai hobi menyebarkan perkara-perkara jahat dan bohong, kerana, dia akan jatuh sakit, kalau tidak boleh berbuat jahat dalam satu saat dalam sehari.

Lihat sahaja, dalam FB, dia sahaja seorang yang suka sangat menabur cerita-cerita bohong. Oleh kerana alam maya, merupakan tempat membuang sampah, maka penggali sampah akan tergali apa yang dia tulis. AFS, ikut juga memberi maklumat betul dalam longgongan sampah itu, supaya, pelayar akan terbaca, harap2 terbaca, pembetulan berkaitan longgokkan samapah yang ditaburkan oleh penyokong Datuk Shafie itu. Pengguna facebook itu, terpaksa buat begitu, kerana jika tidak maka $$$$ Shafie tidak bagi, manakala AFS, hanya bertindak sukarela, supaya rakyat mendapat maklumat atau cerita sebenar.

Apa yang dia dakwa itu, sebenarnya, diapun tidak tahu, tapi, berlaggak tahu, inilah yang dikatakan manusia bodoh, tetapi mengaku pandai.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook