Latest News

Wednesday 9 May 2018

JAMBATAN BUM-BUM: SHAFIE SALUR $$$ DALAM ALMARI

 TULISAN DI BAWAH ADALAH/FAKTA/IDEA/PENERANGAN/PENCERAHAN/PENDAPAT/MAKLUM BALAS PENULIS TERHADAP ISU:

(i) PRU13 dana buat jambatan Bum2 sdh di salurkan... Oleh FB Mike Lius (screenshot)

DAKWAAN pencacai Parti Warisan Sabah, bahawa Datuk Shahfie Apdal telah menyaurkan dana untuk Jambatan Bum-Bum, sebenarnya menyalurkan dana itu dalam almari. Sebab itu, mantan menteri itu kena tahan reman oleh SPRM dan status beliau sehingga sekarang adalah masih dalam ikat jamin SPRM sebanyak RM100,000.

Pencacai parti Warisan Sabah di facebook, selalu mabuk, sehinggakan otakpun tidak normal, sehinggakan membuat dakwaan, yang tiada asas. Kerana pencacai itu, masih di dalam gua, dan laman social merupakan perkara baru bagi dia, maka menggunakan kepandaian sedikit menulis, maka menulis perkara-perkara yang tidak lojik.

Ke sana kemari, Shafie membuat dakwaan, bahawa dia tidak dapat membina jambatan Pulau Bum-Bum kononnya dihalang oleh kerajaan negeri, makna kata, tiada satu senpun disalurkan, kerana membina infra seumpama itu perlu ikut berbagai peraturan, seperti kejuruteraan, tatacara tender, dan selain reka bentuk jambatan itu, bukannya macam membuat bubur nasi.

Mungkin, pencacai Shafie itu tersalah dengar, dengan perkataan, $$$ telah disalurkan, sebenarnya wang itu disalurkan dalam almari.
  • Facebook Comments
Scroll to Top

Like FB Anti Fitnah Sabah

Informasi terkini Sabah di Facebook